keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Tatuointihaaveilut

Mä oon halunnut tatuointia joskus yläasteelta lähtien. Ensimmäinen haave oli saada HIFK:n logo alaselkään:D Mä olin noihin aikoihin ihan hurahtanut jääkiekkoon. Jääkiekkoilijat oli ihania, Suomen leijonat oli maailman ihanimpia. MM-kisoja katsellessa mä väsäsin iiiison paperilipun, jonka teippasin oksaan. Ja kyseessä tietenkin Suomen lippu, jossa luki kaikennäköstä. Hahhah :D Ihanaa, kun sitä teininä oli aina niin tunteella mukana kaikessa.



Noh, eipä mennyt aikaakaan, kun meikäläinen rakastui Limp Bizkitiin ja Fred Durstiin korviani myöten. Mä tapetoin opiskelijakämppäni bändin ja Fredin kuvilla. Ja olihan se unelmien täyttymys, kun bändi tuli Suomeen ja silloisen poikaystävän kanssa oltiin eturivissä katsomassa. Poikaystävä jopa kosketti Fredin kättä. Ooooh! Samalla tietenkin tatuointihaave muuttui "Limp Bizkit"-tekstiksi. 



On se kyllä niin hauska muistella noita vanhoja aikoja. Kyllä se nuoruus ja varsinkin teini-ikä on vaan mahtavaa aikaa. Vaikka se oli yhtä rämpimistä, biletystä, jätkiä, koulua, musiikkia, roskaruokaa, karkkia, kapinointia, ihastumisia ja sydänsuruja! Ja se energia...Miten ihmeessä sitä silloin jakso bilettää kolme päivää putkeen ja jäätyä pystyyn sateisessa Provinssissa? Nykyään, hyvä että sen yhen illan jaksaa. Sekin usein jää loppujen lopuksi kesken ja meikäläinen koisaa kaheltatoista. Musta on kyllä tullu ny jo liian tylsä :D Nyt otan tavoitteeksi, että maaliskuussa kaverin kanssa tanssilattialle joraamaan koko illaksi. Viime kerrasta onkin varmaan...ööh...puoli vuotta.

Niin, niistä tatuoinneista tosiaan. Onhan mulla sellainen sitten nykyään...Se ei ole alaselässä. Eikä se myöskään ole IFK:n logo eikä Limp Bizkit-teksti. Vaan yksinkertaisesti:






Ihanaa keskiviikkoa kaikille ihanille! :)





5 kommenttia:

  1. Onpa kaunis ja sopii tuohon kohtaan selkää tosi nätisti! Saako kysyä symboloiko risti jotain erityistä sulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään kans kovasti! :) Se symboloi vaan mun uskoani tonne yläkertaan :)

      Poista
  2. Hei! Kysyisin, että mistä tuon ristinkuvan olet bongannut? Suunnitellut itse, tatuoija, netistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sen sitten loppujen lopuksi netistä taisin jostain bongata :) Muistan kun hain Googlesta hakusanalla: cross, eri vaihtoehtoja, että sieltä se sitten löytyi jostain!

      Poista
  3. Okei :) Mulla olis vaan suunnitteilla ristitatuoinnin otto ja toi sun risti on tosi hieno :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)