torstai 1. maaliskuuta 2012

Kauneus on katsojan silmässä

Tuli yhden lukijan kanssa puheeksi kasvojen juonteet ja botoxi-barbiet...Siitäpä sitten lähti ajatus postata kauneusleikkauksista ihan näin omasta näkökulmastani :)
Mä ymmärrän pienet korjausleikkaukset, mutta mun mielestä ne kasvot ei saa siinä oleellisesti muuttua. Se niihin koukkuun jääminen on aika kamalaa. Ihminen sokeutuu täysin sille omalle peilikuvalleen ja ajattelee vaan, että tottakai mä oon hiton kaunis, kun mulle on tehty niin ja niin monta leikkausta ja kiristystä. Liiallinen epäaitous nyt vaan ei ole kaunista.



Hyi hemmetti, että noi kaikki täytteiden laitot näyttää kivuliaalta puuhalta:( Katoin yks ilta sitä Tiina Jylhän ohjelmaa, kun siinä laitettiin jollekkin nuorelle naiselle huuliin täytettä. Ai vit..! Mulla ei edes synnytyksen ajatteleminen tee niin pahaa, kuin sen katteleminen :D Jotenkin voi tuntea, kuinka se myrkky siellä polttelee. Ja muutenkin piikit sucks! Se on vaan tyydyttävä näihin viiruhuuliin, ei siinä muu auta :)
Minkähän näkönen toi ylhäällä oleva nainen on ilman meikkiä? Nyt se ankkajuttu iski kyllä tajuntaan ja kunnolla!

 




Tähänkin hommaan pätisi se vanha, kuuluisa sanonta: Kohtuus kaikessa!

Mutta on tämä maailma menny oikeesti sairaaksi tämän ulkonäkövouhotuksen kanssa...Kauneus sitä, tissit sitä, perseet sitä. Mä oon sanonu miesystävälle monet kerrat, että kyllä nykyajan nuorella naisella on kovat paineet. Joka paikasta tungetaan seksiä ja vähäpukeisia naisia. Niin photoshopattuja kuvia, että sellaisilla muokkauksilla sais monet mattimeikäläisetkin näyttämään täydellisiltä. Huoh. Raivostuttavaa. Eihän toki millään muulla oo mitään väliä, pääasia, että tihkut seksiä ja oot aina kaunis. Joopajoo. Moni kakku päältä kaunis!

Ollaan vaan ylpeitä juonteistamme :) Kattokaa ny tätäkin otsaa :D



Lähteet:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/672845?kauneusleikkaukset
 http://cdn.weinterrupt.com/wp-content/uploads/russianscary11.jpg

Jospa mä nyt vaikka hipsisin nukkumaan...Hyvää yötä:)




5 kommenttia:

  1. Mä voisin ne silarit ottaa (niinku tiedätkin :D) mut siinä onkin suoraan sit raja. En koskisi mun kasvoihin koska oon niihin tyytyväinen :) Ja en myöskään alkais laittaa mitään täytettä peppuuni vaikka noo, saishan se vähän isompi olla mut siihen voi vaikuttaa ilman mitään leikkauksiakaan :D Ja jos ei vois niin sit ei vois. Mä oon kans järkyttyny et miks ihmiset menee pilaamaan omat kasvonsa :/ Ja sitten kun laittaa vaikka vaan botoxia niin sitten tuleekin sellanen jatkuva tarve olla jotaki korjailemassa ja laittamassa, loputon kierre. :/

    VastaaPoista
  2. Ai kamala mitä kuvia :D Ihan järkyttävää kyllä, että ihmiset menee tekee tollasta itelleen ja kaiken lisäks pitää itteään vielä kauniina.

    VastaaPoista
  3. No on kauheita! Niinku tolla yhelläkin kasvais jo viikset ja parta? :O Vaikka nyt ei saiskaan arvostella, mut tää on vaan jotain...kamalaa :D Kyllä mä ittekki haaveilen niistä silikoneista. Mun säkällä niistä olis sitten kuvia, kun googlettais: epäonnistuneet kauneusleikkaukset. No sehän tästä vielä puuttuiski :) Mut jotenkin toi naaman liika korjailu on pelottavaakin, en mä kyllä uskaltais naamaani korjauttaa, vaikka siinä paljon sitä nykymaailman mittakaavalla olisikin! Eilen luin jonkun hengellisen tekstin tähän aiheeseen liittyen ja siinä sanottiin osuvasti: "Tämän maailman kauneus on tehty tietokoneella." Niinhän se on.

    VastaaPoista
  4. No just näin! Ei muuta lisättävää. :)

    VastaaPoista
  5. Mä voisin silottaa mun otsarypyt ja leikkauttaa ton ex-masukodon pois... ja... ja... ja...
    Musta varmaan tuloo tuollanen täyteen pumpattu barbie :D

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)